Specifik yogaterapi

2019-05-27

Med Yogaterapi kan vi lindre og give dig et bedre liv. Jeg søger løbende elever der lider af forskellige symptomer og lidelser så som migræne, diabetes, dårlig balance og gigt.

Der tale om forløb på 4 til 6 måneder med hold af 5-8 personer. I løbet af de første 4 uger, mødes vi som gruppe en gang om ugen. Derefter mødes vi ca. en gang om måneden også i gruppen. Det vil blive muligt at få individuel undervisning derudover.

Vi starter med at lære om vejrtrækningen og lære nogle enkle øvelser. Det er vigtigt at være der de første gange og øve hjemme. Når vi har lært teknikken, er det tid til at øve hjemme og vi mødes så hver måned for at justere og lære mere.

Vi kommer også til at tale om ernæring og andre livsstilsfaktorer.

Undervisningen vil være i Roskilde.

Jeg glæder mig til at høre fra interesserede.

Mit mål er, at mine elever får større velvære og glæde i deres dagligdag.

Du kan kontakte mig på 53 61 21 24 eller skrive mig en mail på Susanne.Grange@gmail.com