Vinteryoga - Din ret.

2019-01-15

Kom godt fra start i 2019 - Årstidstilpasset VinterYoga om tirsdagen kl. 8.30 og kl.  17. 

Vintermorgenyoga

Tirsdage 8.30-9.45

I den ugentlige undervisning går vi dybere i yogaen med variationer af de klassiske øvelser og med brugen af vejrtrækningsteknikker, koncentration, visualisering og brug af stemmen, som værktøj til at skabe klarhed.

Hver time tager jeg hensyn til dagens stemning og årstiden. Du vil opleve variation i det genkendelige og du vil blive stimuleret til at finde balancen mellem udfordring og lethed.

Ring og få en snak og tilmeld dig. 130 kr pr gang. Ved tilmelding til 8 eller flere gange i træk betal 100 kr/gang. Indtil påske er der 11 gange. Der er ikke undervisning i uge 8, 9, 10 og 11 da jeg er på uddannelse.

Du kan ringe til mig eller sende mig en besked på kontaktformularen nedenfor.

Susanne 53 61 21 24

Facebook: Velvære for all Nu

Vinteryoga for dig med fysiske udfordringer

Tirsdage kl. 17-18

✽ Vil du gerne følge op på dine fysioterapibehandlinger og styrke din krop?

✽ Brug yoga som helende medicin.

✽ Hensyntagen til dine fysiske udfordringer (vægt, skader, slitage mm).

✽ Vi fokuserer på at styrke og smidiggøre et udfordret sted samt hele kroppen.

✽ Du behøver ikke kende til yoga.

✽ Du vil kunne bruge, det du lærer også udenfor undervisningen.

Ring og få en snak. Eller send mig en mail på kontaktformularen nedenfor.

130 kr pr gang. Ved tilmelding til 8 eller flere gange betal 100 kr/gang. Der er ikke undervisning i uge 8, 9, 10 og 11, da jeg er på uddannelse.

Susanne 53 61 21 24 

Facebook: Velvære for all Nu